Lata Kita



Lata Kita recenzja dla TOP for DOG





 Często pieczemy najróżniejsze przekąski dla Leeloo, nie zawsze jednak mamy czas i potrzebne składniki ;) Kombinujemy, próbujemy,  a przede wszystkim wiemy co tam jest, jaki jest skład.
Uwielbiamy też szukać nowych przekąsek i smaków. Od suszonych mięs, przez pieczone ciasteczka, pasty itp. Jedne świetnie nadają się jako przekąska w podróży, inne znowu jako nagroda podczas treningu.




Są takie, które mają być w małych kawałeczkach, innym razem chcemy aby pies je „wyjadał” z ręki.

Pierwszy raz z Lata Kitą spotkałam się podczas DOG DAY w Soho. Pamiętam co mnie przyciągnęło do tego stoiska, plakat z napisem Lata Kita i pieski na niej.


Graficzne psiaki w trzech kolorach urzekły mnie. Leeloo już wcześniej wyczuła coś co uznała wartego uwagi ;) Jak się wówczas dowiedziałam jest to rodzinna firma z pasją i pomysłem, wspierająca pracę osób niepełnosprawnych. Brawo !!!

Genialne, proste, ale z charakterem opakowanie, fantastyczne psiaki. Prosto, fajnie i na temat. Na froncie opakowania zawarte wszystkie ważne informacje dla klienta. Nie mogłam wówczas odciągnąć Leeloo od stoiska, a jak bardzo miły pan zaproponował poczęstunek… myślałam, że wrócimy do domu  bez psa, sunia była gotowa zostać;)

Przyszło nam testować produkty LATA KITA w konkursie TOP for DOG.
Do wypróbowania dostałyśmy trzy opakowania o smaku: alg, marchewki i siemienia lnianego.
Wszystkie smaki jak na razie tworzone są na bazie wołowiny…. Od niedawna Leeloo po długiej przerwie wraca znowu do tego mięsa.  Kartonowe opakowanie, w środku foliowa torebka… 




a jej zawartość kryje różnej długości cienkie paseczki, wyglądające jak grillowane, w formie kruchego chipsa.

 




Przekąski można łatwo podzielić,  jednocześnie nie powstają na nich ostre krawędzie. Pies oszalał, z resztą koty również.
Tak wiem, testującymi są psy, ale i koty poznały się na dobrym i smacznym produkcie, a może to kwestia tego, że tworzone są z sercem.

Skład poszczególnych przysmaków:
- Siemię lniane: mięso wołowe 87%, siemię lniane 9%, ziemniaki 4%
- marchewka: mięso wołowe 82%, marchewka 14%, ziemniaki 4%
- algi: mięso wołowe 85%, algi  11%, ziemniaki 4 %

NIE ZAWIERAJĄ:
-GLUTENU
-CUKRU
-SOLI
-ALERGENÓW.




SMACZNEGO
😀
MY JESTEŚMY BARDZO ZADOWOLONE


 









Komentarze

Popularne posty